• Dolar Alış / Satış: 3.879 / 3.886
  • Euro Alış / Satış: 4.576 / 4.584
  • ISTANBUL:
  • Güneş:
  • Öğle:
  • İkindi:
  • Akşam:
  • Yatsı:
  • Hava Durumu Güncelleniyor..

Global fuarların gözdesi ISUZU IAA Hannover’de de şov yaptı

5 Ekim 2016
Global fuarların gözdesi ISUZU IAA Hannover’de de şov yaptı

Yurtiçi ve yurtdışındaki önemli ihtisas fuarlarının tümüne katılıp adından söz ettiren Anadolu ISUZU, IAA Hannover Fuarı’na herbiri pazarda büyük işlere imzasını atan 6 modeliyle katıldı. ISUZU, fuarda yeni ‘Global Vizyon’unu anlattı.

TÜRKİYE otomotivinin ‘Global Ödüllü’ markası Anadolu ISUZU, ticarinin kalbinin attığı IAA Hannover Ticari Araçlar Fuarı’nda da iddialı standıyla şov yaptı. Otoritelerin yoğun ilgisine mazhar olan Anadolu ISUZU standında; kentiçi, turizm ve servis taşımacılığına yönelik altı otobüs modelini teşhir etti. Anadolu Isuzu, fuar kapsamında servis ve turizm taşımacılığına yönelik üç modelini sergilendi.

Isuzu’nun amiral gemisi ve kendi yarattığı küçük lüks otobüs segmentinin vazgeçilmez ismi Turquoise, servis sektörünü konfor ile tanıştıran Novo ve lüks turizm yolcu taşımacılığını 12 metrelik otobüslerin tekelinden kurtaran 9,5 metrelik Visigo fuar boyunca ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Anadolu Isuzu, kentiçi toplu ulaşım segmentinde ise üç modeline yer verdi. 7.5 metrelik Novociti, 9.5 metrelik Citibus ve 12 metrelik “ödüllü” Citiport da IAA Ticari Araçlar Fuarında sergilendi.

Yabancı basının yüksek katılımı ile gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama direktörü Fatih Tamay, Anadolu isuzu-hannover1Isuzu’nun istikrarlı ve sürdürülebilir büyümesi için gerekli yeni “Global Vizyon” hakkında açıklamalarda bulundu. Global vizyon ile ihracattaki ülke sayısının artacağını sözlerine ekleyen Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama Direktörü Fatih Tamay şunları söyledi: “Bu global vizyon, elbetteki şirketin önceki ihracat başarıları ve tecrübesi üzerine inşa edilecek. Ancak yeni vizyonumuz ile geçmişe kıyasla biraz daha farklı bir yaklaşım içerisinde olacağız. Daha global bir vizyon’ olarak tanımladığımız yaklaşım, aslında markayı ve şirketi sınırlarının ötesine taşıyacak azim ve kararlılığı ifade ediyor. Bu hedefi gerçekleştirebilmek için birbirini tamamlayan iki kavram etkili olacak: “Global genişleme” ve “Adaptasyon”. Yani, bir yandan yeni global pazarlara açılırken, diğer yandan bu yeni pazarlara en uygun çözümleri üretmeyi hedefleyeceğiz. Bu çözümler yerel ortaklıklar ve işbirliklerini de içerecek. Sonuç olarak, Anadolu Isuzu ortaya koyacağı yeni iş modelleri ile ticari araçlar sektöründe gerçek anlamda global bir oyuncu olacak”.

Japon kalite yönetim sistemleri, Avrupa kalite standartları ve Türk iş gücü yetkinliğini aynı çatı altında birleştirmeyi başaran Anadolu ISUZU; Citiport modeli ile, Avrupa’nın “En Konforlu ve Ergonomik Otobüsü” ödülünü ülkemize getirmişti.

isuzu-hannover2

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

Kategoriler

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN

UYARI ; "gulegule.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Güle Gele Gazetesi’ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."