• Dolar Alış / Satış: 3.879 / 3.886
  • Euro Alış / Satış: 4.576 / 4.584
  • ISTANBUL:
  • Güneş:
  • Öğle:
  • İkindi:
  • Akşam:
  • Yatsı:
  • Hava Durumu Güncelleniyor..

‘Hoşdere IT Merkezi’ Daimler’in gözbebeği

14 Kasım 2017
‘Hoşdere IT Merkezi’ Daimler’in gözbebeği

Lider otobüslerin tasarlandığı Mercedes-Benz Türk’ün Küresel IT Merkezi, satış sonrasına ait tüm süreçleri içeren ‘Xentry Portal pro’ isimli ana portalı hayata geçirerek, 30 ülkeden 1.200’den fazla Mercedes-Benz bayisinin kullanımına açtı. Merkez, Daimler’in Polonya’nın Jawor kentindeki ilk motor fabrikasındaki SAP uygulamalarının kurulum ve destek sorumluluğunu da üstleniyor.

TÜRKİYE’yi adım adım ana üretim merkezi ve teknoloji üssü haline getiren DAIMLER AG; 2013 yılında, Mercedes-Benz Türk’ün Hoşdere Fabrikası’nda Küresel IT Çözümleri Merkezi’ni hizmete açmıştı. 250 kişiye istihdam sağlayan merkez, kurulduğu günden bugüne büyük çapta organizasyonel büyüme ve başarı elde etti. Merkez, SAP (Systems Analysis and Program Development) ve Uygulama Yaygınlaştırma (Rollout) konularında Avustralya’dan Tayland’a, Almanya’dan Çin’e kadar 30 farklı ülkeye hizmet veriyor.

 

Motor fabrikasının SAP sorumluluğu Türkiye’de

Mercedes-Benz Türk’ün Küresel IT Çözümleri Merkezi, SAP alanında ana şirketi Daimler AG’ye sistem desteği ve bakım hizmeti sunmanın yanı sıra uygulama ve geliştirme alanında da danışmanlık yapıyor. Merkez, bu kapsamda Daimler’in Polonya’daki motor fabrikasının lojistik operasyonları kapsamında; SAP uygulamaları ve sistem desteği sağlıyor.

Küresel IT Çözümleri Merkezi, 2014 yılında kurulan Uygulama Yaygınlaştırma Departmanı ile, satış ve satış sonrası hizmetler ile finansal hizmetler alanlarında da proje yaygınlaştırma süreçlerini, eş zamanlı birçok proje ile birlikte yürütüyor.

Söz konusu departman, 30 ülkede, 1.200’den fazla Mercedes-Benz bayisini Xentry Portal Pro sistemine entegre ederek dünya çapında büyük bir başarıya imza attı. 2016 yılının Mart ayında başlayan projede, 2018 sonuna kadar sisteme 37 ülke daha dâhil edilerek toplam 3.500 bayiye ulaşmak ve böylece Daimler’in satış sonrası sistem platformlarında yeni bir sayfa açmak hedefleniyor.

Merkezin bugün geldeği nokta ile ilgili bilgi veren Mercedes-Benz Türk, Daimler Küresel IT Çözümleri Merkezi Direktörü Özlem Vidin Engindeniz, şunları söyledi:

“Türkiye, ana şirketimiz Daimler için önemli ve büyüyen bir pazar konumundadır. 2013 yılı sonunda kurulan Küresel IT Çözümleri Merkezi’nin İstanbul’da açılması da bunun en büyük örneğidir.

Merkezimizde IT alanındaki uzmanlık bilgimizi yine kendi şirketimize uluslararası destek olarak aktarıyoruz. Dünyada 30 farklı ülkeye hizmet veriyor ve çok büyük, çok başarılı projeler hayata geçiriyoruz.

Merkezimizi daha da geliştirerek yeteneklerimizin, teknik bilgi ve birikimlerimizin farklı kültürlerle harmanlandığı, güçlü ve uluslararası ekiplerin yer aldığı dünya çapında bir organizasyona dönüştürmek için emin adımlarla ilerliyoruz”.

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

Kategoriler

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN

UYARI ; "gulegule.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Güle Gele Gazetesi’ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."