• Dolar Alış / Satış: 3.855 / 3.862
  • Euro Alış / Satış: 4.527 / 4.535
  • Vakitler Güncelleniyor..
  • Hava Durumu Güncelleniyor..

Michelin’in ilk yerli prodüksiyon reklam filminin teması; “Daha fazla yol, daha fazla hikaye”

24 Haziran 2016

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, 100 yılı aşkın tecrübesiyle sürücülere en üstün teknolojileri sunuyor. Türkiye’de tüketicilerine 20 yıldır tek bir lastik ile daha fazla kilometre ömrü, güvenlik ve performans sağlayan Michelin, bu kez ilk yerli yapım reklam filmini izleyicileriyle buluşturuyor.

8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, sürücülere daha fazla yol, daha fazla hikaye sunduklarını anlatan reklam filmi ile Michelin, sürüş deneyimini yeni bir boyuta taşırken; Türk insanının hayatına işleyen yerel öğelerden besleniyor. Bir ailenin Michelin lastikleriyle 8 bin kilometre daha fazla lastik ömrü yapabileceklerini eğlenceli bir dille anlatan reklam filmi, 8 bin kilometre ile daha fazla yol vurgusunu farklı yöresel motiflerle, farklı mekanlarda veriyor.

Rota boyunca doğa öğeleri de ön plana çıkıyor. Yeni reklam filmiyle 8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, daha fazla yol, daha fazla hikaye teması ile hayata değer katan Michelin’i yerel tüketiciye bir adım daha yaklaştırıyor. Yönetmen koltuğunda Aytuğ Üngör’ün oturduğu reklam filmi, TBWA\ISTANBUL ve Anima İstanbul imzasını taşıyor.

 

Michelin’in ilk yerli prodüksiyon reklam filminin teması; “Daha fazla yol, daha fazla hikaye”

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, 100 yılı aşkın tecrübesiyle sürücülere en üstün teknolojileri sunuyor. Türkiye’de tüketicilerine 20 yıldır tek bir lastik ile daha fazla kilometre ömrü, güvenlik ve performans sağlayan Michelin, bu kez ilk yerli yapım reklam filmini izleyicileriyle buluşturuyor.

8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, sürücülere daha fazla yol, daha fazla hikaye sunduklarını anlatan reklam filmi ile Michelin, sürüş deneyimini yeni bir boyuta taşırken; Türk insanının hayatına işleyen yerel öğelerden besleniyor. Bir ailenin Michelin lastikleriyle 8 bin kilometre daha fazla lastik ömrü yapabileceklerini eğlenceli bir dille anlatan reklam filmi, 8 bin kilometre ile daha fazla yol vurgusunu farklı yöresel motiflerle, farklı mekanlarda veriyor.

Rota boyunca doğa öğeleri de ön plana çıkıyor. Yeni reklam filmiyle 8 bin kilometre daha uzun ömürlü Michelin lastiklerle, daha fazla yol, daha fazla hikaye teması ile hayata değer katan Michelin’i yerel tüketiciye bir adım daha yaklaştırıyor. Yönetmen koltuğunda Aytuğ Üngör’ün oturduğu reklam filmi, TBWA\ISTANBUL ve Anima İstanbul imzasını taşıyor.

 

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN

UYARI ; "gulegule.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Güle Gele Gazetesi’ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."