• Dolar Alış / Satış: 3.778 / 3.785
  • Euro Alış / Satış: 4.637 / 4.645
  • Vakitler Güncelleniyor..
  • Hava Durumu Güncelleniyor..

Yaşaroğlu: Hedef 300 Prestij

11 Aralık 2017
Yaşaroğlu: Hedef 300 Prestij

Geçen yıl TEMSA’lı olan Yaşaroğlu Otomotiv, 30 ilde gerçekleştirdiği Prestij satışlarıyla dikkatleri üzerine çekiyor… 2017’yi 300 Prestij satışıyla kapatmayı hedefleyen güçlü bayinin patronu Yaşar Özkan, 2018’in, Prestij’in altın yılı olacağını söylüyor.

ELBETTE ürettiğiniz ürünün kalitesi önemli, elbette satış sonrası hizmetler de çok çok önemli; ama bunun yanında başarılı bayileriniz de varsa istikrarlı şekilde büyümeye devam edebilirsiniz. TEMSA Ailesi’ne bir yıl gibi kısa süre önce katılan Yaşaroğlu Otomotiv de, işte bu başarılı bayilerden birisi. İşte bu bir yıllık başarı hikayesi ve şirketin hedefleri…

Temsa ailesine 2016 Haziran ayında Ankara bayiliği ile adım atan Yaşaroğlu Otomotiv, bir yıl sonra İzmir bayiliğini üstendi. Hızlı bir giriş yapan Yaşaroğlu, aynı dönemde Denizli ve Çanakkale 2. El satış lokasyonlarını da açtı. Bayi, yılı 300 adetlik Prestij satışı ile kapatmayı hedefliyor.

 

Büyüme imkanını bize Temsa verdi

“Türkiye’nin her ilinde Yaşaroğlu Otomotiv etiketli bir araç görebilirsiniz” açıklamasını yapan Yönetim Kurulu Başkanı Özkan, “İzmir’de farklı bir marka ile 11 yıllık bir iş sürecimiz oldu. Çok güzel işler ürettik. Pazar payımız yüzde 90’lara geldi. Türkiye birinciliklerimiz, ikinciliklerimiz oldu. Ama biz büyüme ihtiyacı hissediyorduk, Temsa bize bu imkanı verdi. Hep samimi yaklaştı, çalışma heyecanımızı, iş yapma iştahımızı artırdı. Ankara ve İzmir’in ardından Çanakkale, Biga ve Denizli’de ikinci el noktaları oluşturduk. 2018 yılında Ankara’daki yoğunluğumuzu da arttıracağız” dedi.

 

Klasik satış modelimiz yok

8’i satıştan olmak üzere topla 35 personel ile 1,5 yıllık sürede 30 ilde satış gerçekleştirdiklerini belirten Yaşar Özkan, “İzmir, Ankara, Manisa, Aydın, Muğla, Çanakkale, Afyon, Tekirdağ, Erzurum yoğun satış yaptığımız iller. Bizim klasik bir satış modelimiz yok. Müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümleri üretebilme anlayışı ile hareket ediyoruz.Araç satışı sonrasında da müşterimizin her zaman yanında olmaya büyük özen gösteriyoruz.

Temsa’ya 2017’den daha çok katkı sağlayacağımıza inanıyorum. Biz bu takımın oyuncusuyuz. Bulgaristan ve Romanya’ya, 10 adet ikinci el araç verdik. Gelecek yıl için bu yılın yüzde 30 üzerinde satış seviyesi hedefi belirledik” şeklinde konuştu.

 

Hesabını yapan müşteri…

Uzun yıllar farklı bir markanın bayiliğinin ardından Temsa bayiliğini üstlenmeleriyle karşılaşacakları zorlukların farkında olduklarını belirten Özkan, “Biz bu değişimde güçlük olacağını tahmin ediyorduk.Temsa ürünlerinin yakıt avantajını, servis ve bakım avantajlarını anlatmayla başladık işimize. İnsanlar hesaplarını yaptılar ve Temsa’yı tercih ettiler. Akaryakıt fiyatlarındaki yükselişin Prestij’e yönelimde önemli avantaj sağladığına dikkat çeken Özkan, “2018 Prestij’in altın yılı olacak. Biz de ekip olarak bunu iyi kullanacağız. Aylık 3 bin ile 4 bin TL arasında bir yakıt tasarrufu elde ediliyor.Temsa’nın, müşterinin her zaman yanında olduğunu, satış sonrası süreçte de desteğini hiç esirgemediğini gördüm. Bu da Temsa’yı müşterinin gözünde bambaşka bir hale getiriyor” dedi.

 

Her daim müşterinin yanındayız

Ege’de, Temsa’nın pazar seviyesinin yüzde 35 seviyesinde olduğunu, ancak 2017 itibariyle bu seviyenin yüzde 80’lere çıktığını belirten Yaşar Özkan, “Biz müşterilerimizle aynı dili konuşmaya, sorunlarını yakından takip etmeye özen gösteriyoruz. Servis taşımacılığı alanında şirketimiz yok, ama kiraya verdiğimiz araçlar var. Bundaki amacımız ticari bir beklenti değil, müşterilerimizle birlikte hayatın içinde sorunlarını hissetmek. Kişinin kendi farkını yaratması gerekiyor. Pazar iyiyken herkes başarılı olur, önemli olan zor şartlarda başarıyı kovalamak ve yakalamak.” diye konuştu.

 

Sosyal Sorumlulukta önceliğimiz

Özkan, “Müşterilerimizle sadece ticari ilişkiler çerçevesinde bir süreci yaşamayı hedeflemedik, onlara sosyal sorumluluk boyutumuzla da katkı sağlamak Temsa ve Yaşaroğlu Otomotiv olarak en önemli önceliğimiz oldu. Sektörde tespit ettiğimiz en büyük sıkıntılardan birisi de sürücü eğitimi. 2018 yılında sürücülere yönelik eğitimlerimizi başlatacağız. İleri sürüş teknikleri, öfke kontrolü, bakım maliyetlerinin düşürülmesi eğitimlerine yönelik bir paket hazırladık. Bu yıl, 50 sürücü 3 günlük eğitimden geçti.

2018 çok kolay bir yıl olmayacak, ama yine bana göre en şanslı firma Temsa olacak. Müşteri dostu olabilmek 2018’in anahtarı. Müşterilerimizimutlu edecek, araç alma iştahını arttıracak etkinlikler içerisinde olacağız. Ama bunlar sürpriz olsun. 2018’de herkesin düşünmediği planlarımız var.”

Başarının bir takım oyunu olduğunun da altını çizen Özkan, Temsa Bölge Satış Yöneticisi İrfan Özsevim, kişisel etkileşimi ile ticaret anlayışıyla pazarda çok etkili. Bana desteğini her an hissettiren, başarımda da etkisi olan insanlardan biri.

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

Kategoriler

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN

UYARI ; "gulegule.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Güle Güle Gazetesi’ne aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."