Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması‘ Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor « Güle Güle Gazetesi

11 Ocak 2025 - 12:08

Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması‘ Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor

Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması‘ Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor
Son Güncelleme :

09 Ocak 2025 - 15:54

112 views

Mercedes-Benz Türk, Satış Sonrası Hizmetlerin uçtan uca dijital dönüşümü çalışmaları kapsamında ‘Daima İleri’ mobil uygulamasını hayata geçirdi. Türkiye kamyon ve otobüs endüstrisinde şasi bazlı veri sunan uygulama, firma sahipleri ve sürücüler için operasyonel süreçleri kolaylaştırarak hizmet kalitesini artırıyor. Ücretsiz ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu olan ‘Daima İleri’, kamyon ve otobüs müşterilerine kapsamlı bir dijital deneyim sunuyor.

Her alanda üstün performans ve kaliteyi garanti eden ürünleri ve servis hizmetleriyle, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan Mercedes-Benz Türk, hayata geçirdiği yeniliklerle Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratmaya devam ediyor. Kamyon ve otobüs endüstrisindeki öncülüğünü teknoloji alanına da yansıtmayı hedefleyen Mercedes-Benz Türk; müşterilerinin araçlarının yetkili servislerdeki son durumu hakkında anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyor. Mercedes-Benz Türk’ün geliştirdiği yeni ‘Daima İleri’ mobil uygulaması, kamyon ve otobüs firması sahiplerinin, satış sonrası hizmetlerden sorumlu olan yöneticilerin ve şoförlerin satış sonrası hizmet deneyimlerini bir üst seviyeye taşıyor.

“Daima İleri” Mobil Uygulaması ile Türkiye’nin Şasi Bazlı Servis Takibi Artık Elinizde

Türkiye kamyon ve otobüs sektöründe müşterinin servis tarihçesini sunan uygulamalar arasında öne çıkan ‘Daima İleri’, kullanıcıların araç filolarını ve servis geçmişlerini görmelerine, güncel kampanyalar hakkında bilgi sahibi olmalarına, servis sözleşmeleri ve uzatılmış garanti paketleri gibi avantajlardan faydalanmalarına olanak tanıyor. 100 binden fazla kişiye ulaşma potansiyeline sahip mobil uygulama hizmet kalitesini artıran diğer özellikleriyle de kullanıcılara operasyonel süreçlerde takip kolaylığı ve verimlilik sağlıyor. Ücretsiz olarak hem kamyon hem de otobüs müşterileri tarafından kullanılabilecek ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu şekilde tasarlanan uygulama, Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck bünyesinde hem firma sahiplerine hem de sürücülere aynı çatı altından veri sunan ilk mobil uygulama olma özelliğini taşıyor. ‘Daima İleri’ mobil uygulaması şasi bazlı veri göstererek, müşterilerin araçlarının yetkili servislerdeki son durumuna ilişkin anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyacak.

Mercedes-Benz Türk Hakkında: Mercedes-Benz Türk, 1967 yılından bu yana Türkiye’de ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olarak faaliyet göstermektedir. Şirket, 2020 yılına kadar kamyon ve otobüs gruplarındaki faaliyetlerine ek olarak Mercedes-Benz marka hafif ticari araçların ve Daimler AG çatısı altındaki tüm otomobil markalarının satışını gerçekleştirmiştir. Daimler AG, 2020 yılında kamyon ve otobüs ile otomobil ve hafif ticari araçlar birimlerini iki ayrı şirket yapısı altında topladı. 01.12.2021 itibarıyla da ayrı bir tüzel kişilik olan  “Daimler Truck AG”’ şirketi altında; Mercedes-Benz Türk A.Ş., Daimler Truck’ın 3 büyük kamyon üretim tesisinden biri olan Aksaray Kamyon Fabrikası, Daimler Buses’ın dünyadaki en büyük otobüs üssü olan Hoşdere Otobüs Fabrikası ve bünyesinde bulunan iki AR-GE merkezi ile Kamyon ve Otobüs gruplarından sorumlu olarak faaliyetlerine devam etmektedir. Yaklaşık 1.4 milyar avro yatırım hacmiyle Mercedes-Benz Türk A.Ş. bugün Türkiye’nin en büyük yabancı sermaye yatırımlarından biridir ve 7.000’i aşkın personel istihdam etmektedir.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.