AZ da olsa nefes aldıran yaz sezonunu artık geride bıraktık. Önümüzde uzun bir durgunluk süreci var.
Sektörün kurumsal büyük firmaları, bu durgunluğu fırsat bilerek firmasını ve çalışanlarını geleceğe hazırlama toplantıları yapmaya başladı. Bir yandan eğitim veriliyor, diğer taraftan da firmanın gelecek proje ve hedefleri konusunda bilgilendirmeler yapılıyor. Bu toplantıları geleneksel hale getiren firmalarımızdan birisi de sektörün dev kuruluşu Metro Turizm…
Firma, geçen hafta Batı Karadeniz böge temsilcileri ile İstanbul’da bir toplantı düzenledi. Geniş katılımlı toplantı ile ilgili gazetemize açıklama yapan Metro Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Ayyıldız, şunları söyledi: ‘İyi bir yaz geçirdik. Metro Turizm olarak hedeflerimizi yakaladık.
Şimdi önümüze bakma zamanı. Metro bu sektörün lider markasıdır; ama önemli olan daha da büyüyerek bu liderliği sürdürmek.
Bunun için şimdiden kadromuzu gelecek yaz dönemine hazırlıyoruz. İlk toplantımız Karadeniz Böge temsilcileri ile yaptık. Önümüzdeki dönemde Doğu Karadeniz ve diğer bölgelerle yapacağımız toplantılar var. Her bir toplantı 2-3 gün süren bir çalıştay ortamında gerçekleşiyor. Bu toplantımızda daha çok hat planlamasını masaya yatırdı. Ayrıca yatırımlar, bireysel otobüsçüleri kadromuza dahil etmek gibi hususlar da masaya yatırıldı. İstanbul’daki toplantıların ardından, bölge ve il ziyaretlerimiz olacak.
Bu ziyaretlerde sadece firmamızın temsilcileri ile değil, bölgede hizmet veren diğer firmaların temsilcileriyle de görüşeceğiz. Amacımız, el birliği ile verimliliği artıracak ortak planlamaları kollamak. Sektör olarak artık bunu yapmak mecburiyetindeyiz.