MICHELIN YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLERİYLE MÜŞTERİLERİNE 360 DERECELİK HİZMET SUNUYOR « Güle Güle Gazetesi

26 Kasım 2024 - 00:57

MICHELIN YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLERİYLE MÜŞTERİLERİNE 360 DERECELİK HİZMET SUNUYOR

MICHELIN YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLERİYLE MÜŞTERİLERİNE 360 DERECELİK HİZMET SUNUYOR
Son Güncelleme :

19 Temmuz 2023 - 12:37

499 views

Avrupa ağır vasıta pazarının en güçlü oyunculardan biri olan Michelin, toplam sahip olma maliyeti (TCO Total Cost of Ownership) yaklaşımıyla geliştirdiği yenilikçi çözümleriyle Türkiye’de müşterilerine 360 derecelik hizmet sunuyor. Sadece ürün satışı değil, geliştirdiği Michelin Filo Çözümleri gibi hizmetleriyle müşterilerinin, yakıt giderlerini optimize etmelerine, sorunlarını ve arıza sürelerini kısaltmalarına, taşıma kapasitelerini arttırmalarına ve çevre standartlarına uyum sağlamalarına yardımcı oluyor. Michelin Filo Çözümleri ile yakıttan sonra en büyük maliyet kalemi olan lastiğin yönetimine dair sunduğu hizmetlerle filoların operasyonel maliyetlerini düşürmesine katkı sağlıyor. Bu 360 derecelik yaklaşımla 2022 yılında kayda değer bir büyüme yakalayan Michelin Türkiye, 2023’ün ilk yarısında da değişken piyasa koşullarına rağmen gücünü koruyor.

İtalya ve Almanya ile birlikte Avrupa’daki pazar büyüklüğü ve potansiyeli açısından ilk 3’te yer alan Türkiye ağır vasıta pazarı küresel ekonomideki belirsizliklerin etkisi altında kalsa da gücünü muhafaza etmeye devam ediyor. Avrupa ağır vasıta pazarının en güçlü oyunculardan biri olan Michelin, 2022’de Türkiye’de, ağır vasıta lastikleri satışında, kaplama lastikleri satışında ve Michelin Filo Çözümleri ile müşterilerine 360 derecelik bir yaklaşımla sunduğu ürün ve hizmetlerle kayda değer bir büyüme kaydetti. Michelin Türkiye, 2023’ün ilk yarısında da değişken piyasa koşullarına rağmen gücünü koruyarak ilerlemeyi sürdürüyor.

2022 sektörün pandemi sonrası toparlanma yılı oldu

Pazarın bu yıl büyümekten çok mevcut pozisyonunu korumaya odaklanacağını dile getiren Michelin Türkiye Ağır Vasıta Satış Direktörü Erol Şimşir, “2022 sektörün pandemi sonrası toparlanma yılı oldu. 2023’ün ilk yarısı da yaşadığımız deprem felaketine rağmen beklentilerimizin üzerinde bir gelişim gösterdi. Piyasalardaki belirsizliklere rağmen sektörümüzde büyük kayıplar yaşanmadı. Sektörün daha çok mevcut pozisyonu koruma yönünde hareket ettiği bir ilk yarı yaşıyoruz. Yılın ikinci yarısı ile birçok belirsizliğin ortadan kalkacak olması, sektör için öngörülebilirliği artıracak, bu da olumlu gelişmeleri tetikleyecektir. Yılın genelinde ise sektörün büyümeden ziyade sürdürülebilirliğini sağlamaya odaklanarak ilerleyeceği bir pazar gelişimi olacağını öngörüyorum” dedi

Toplam sahip olma maliyetine yönelik yenilikçi çözümlerimizle fark yaratıyoruz

Sektörde fiyatlandırma ile beraber ürün performans kriterinin de günden güne önem kazandığı bir rekabetin söz konusu olduğunu söyleyen Erol Şimşir, “Michelin olarak zorlu pazar koşullarına rağmen toplam sahip olma maliyeti (TCO Total Cost of Ownership) yaklaşımı ile sektörde fark yaratan bir ürün, servis, hizmet karması ortaya koyarak bu süreçte gücümüzü koruyoruz. Doğru lastik seçimi, doğru lastik kullanımı, lastik bakımı, zamanında lastik değişimi ve daha birçok faktör sebebiyle lastik, tüm araçlar için ve özellikle de ağır vasıtalar için maliyet yönetiminde en önemli unsurların başında geliyor. Biz lastik satmanın da ötesinde, lastik ile ilgili tüm sorunları yönetmeyi amaçlayan 360 derecelik bir hizmet sunuyoruz. Bu yaklaşımla sunduğumuz yenilikçi çözümlerle, müşterilerimizin yakıt giderlerini optimize etmelerine, sorunlarını ve arıza surelerini kısaltmalarına, taşıma kapasitelerini arttırmalarına ve ek olarak çevre standartlarına uyum sağlamalarına yardımcı oluyoruz. Bu da müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam ediyor” dedi. 

Michelin Filo Çözümleri ile her an müşterilerimizin yanındayız

Dünyada başarıyla uyguladığı Michelin Filo Çözümleri’ni Türkiye’de başarıyla devam ettiren Michelin, lojistik sektörü ve ağır vasıta kullanıcılarının yol arkadaşı olmaya devam ediyor. Michelin Filo Çözümleri’nin portföyüne Türkiye’nin en önemli lojistik firmalarını dahil etmeyi sürdürdüğünü söyleyen Erol Şimşir, “Geçen yıl 11 yeni sözleşme imzalayarak portföyümüzdeki şirket sayısını 20’nin üzerine çıkardık. Filo çözümlerinde artık her segmentte hizmet veriyoruz. Uluslararası taşımacılık, yurt içi taşımacılık, inşaat ve şantiye hizmetleri dahil birçok sektörü radarımıza alarak portföy çeşitliliğimizi artırmaya devam ediyoruz. Portföyümüzdeki her şirkete özel bir müşteri temsilcisi tahsis ederek her an müşterilerimizin yanında oluyoruz. Böylece hem sürekli ve sağlıklı bir lastik yönetimi sunuyor hem de gelişen sorunları hızlıca çözüyoruz. Lastik ömründen diş derinliği takibine, daha uzun kullanımdan uygun lastik seçimine kadar akla gelebilecek her çözümü içeren bu 360 derecelik hizmetle sektörde fark yaratıyor ve rekabet gücümüzü her geçen gün daha da artırıyoruz” dedi.

Lastik yönetimi 80 yıldır güvenli ellerde

Avrupa’da 80 yıldır yaklaşık 20 ülkede devam eden Filo Çözümleri’ni lojistik sektörünün hızla büyüyen şirketlerine de taşıyan Michelin, sunduğu bu hizmet sayesinde lojistik sektörünün ve ağır vasıta filolarının en çok tercih ettiği markalardan biri haline geldi. Michelin portföyüne dahil olan filo şirketleri, lastik yönetimini tamamen Michelin Filo Çözümleri’ne devrediyor. Şirket, kilometre başına faturalandırma, yol yardımı, raporlama, stok yönetimi, lastik bakım yönetimi, filo yönetimi ve çözüme bağlı hizmetleri bir arada sunuyor. Böylece ekipman, lastik bakımı, servis, satın alma gibi işlemlerin hepsi Michelin tarafından yönetiliyor. Bu sayede Michelin’in filo müşterilerinin verimliliği artarken kilometre başına maliyetleri de düşüyor.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.