TEMSA, 1 Şubat’ta tüm Türkiye’den 75 yetkili servisinin katılımıyla İstanbul’da bir toplantı düzenledi. ‘Müşteri Memnuniyeti’ ana temasıyla gerçekleştirilen toplantıda TEMSA’nın geçtiğimiz yıl değerlendirmesi ve 2022 hedeflerine ilişkin bilgiler paylaşıldı.
Sabancı Holding ve PPF Group (Skoda Transportation) ortaklığıyla faaliyet gösteren TEMSA,1 Şubat tarihinde “Birlikte Daha Güçlüyüz” mottosuyla yetkili servisleri ile birlikte geleneksel değerlendirme toplantısı düzenledi. Türkiye’den75 yetkili servis sahibinin katıldığı toplantıMarriott Asia’da gerçekleşti.
TEMSA Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Önder Göker’in açılış konuşmasıyla başlayan etkinlik, ‘Müşteri Memnuniyeti’ana temasına vurgu yapılarak Yedek Parça, Teknik Servis,Eğitim, Müşteri Memnuniyeti ve Servis İş Geliştirme konularında 2021yılı değerlendirilmesi ile birlikte 2022 yılı vizyonu ,satış sonrası operasyon plan ve stratejileri paylaşıldı.
BAŞARININ SIRRI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDEN GEÇİYOR
Etkinlikte yaptığı konuşmada başarılı bir yılı geride bıraktıklarına dikkat çekenSatış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Önder Göker, satış sonrasında müşteri memnuniyetinin her zaman başarıyı beraberinde getirdiğine vurgu yaparak,“TEMSA olarak, ürün geliştirme süreçlerinde ve ürünlerin kullanımı boyunca müşterilerimizidinlemeye, onların ihtiyaçlarına cevap vermeye özen gösterirken farkımızı satış sonrası hizmetlerde verdiğimizhızlı , şeffaf ve farklı hizmetlerle gösteriyoruz ” dedi.
“2022 yılında ekiplerimiz ile birlikte sahaya daha fazla inerek hem yetkili servis teşkilatımızın hemde müşterilerimizin yanında olacağız,müşterilerimizi odağımıza alıp,7/24 kesintisiz satış sonrası hizmetler operasyonlarımızlaonların yanlarında olduğumuzu hissetireceğiz” dedi.