TEMSA, 2022’DE %100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ODAKLANDI « Güle Güle Gazetesi

25 Kasım 2024 - 01:49

TEMSA, 2022’DE %100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ODAKLANDI

TEMSA, 2022’DE %100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ODAKLANDI
Son Güncelleme :

07 Haziran 2022 - 15:21

377 views

TEMSA YETKİLİ SERVİSLERİ ADANA’DA BULUŞTU

TEMSA, Bölgesel Yetkili Servisler toplantısının ilkini tüm Türkiye’den yetkili servisinin katılımıyla 24-26 Mayıs’ta Adana fabrikasında gerçekleştirdi.Yılın ilk çeyrek faaliyetlerinin değerlendirildiği toplantıda önümüzdeki dönemin iş süreçlerine ilişkin plan ve hedeflerde masaya yatırıldı.

Sabancı Holding ve PPFGroup (Skoda Transportation) ortaklığıyla faaliyet gösteren TEMSA,24-26 Mayıs tarihleri arasında tüm Türkiye’dekiyetkili servisleri ile birlikte ilk çeyrekfaaliyet ve değerlendirme toplantısıgerçekleştirdi. Türkiye’dentüm yetkili servislerinin katıldığı toplantıTEMSA’nınAdana fabrikasında düzenlendi.

TEMSAileyetkili servisler arasındaki iletişimi pekiştirmeye ve iş süreçlerindeki verimliliğini arttırmaya yönelik düzenlenen etkinlikte,2022 Ocak-Nisan dönemine ait satış sonrası faaliyet sonuçları ve süreçlerle ilgili değerlendirme raporları paylaşıldı.

‘Müşteri Memnuniyeti’ana temasına da vurgu yapılan toplantıda,iş geliştirme, teknik servis, satış sonrası operasyon planları gibi konularda da bilgilendirici sunumlar yapıldı.

2022 HAREKETLİ GEÇECEK

Etkinlikte yaptığı konuşmada yeni yılın hareketli başladığına dikkat çekenSatış Sonrası Hizmetler Genel Müdür YardımcısıÖnder Göker şunları söyledi:“2021’de kısmen yaşanan durağanlığa rağmen şirket olarak verimli bir yıl geçirdik diyebiliriz.Bu sezon ise tamamen normalleşme adımlarıyla birliktebeklentiler çok büyük. Dolayısıyla hareketli bir yıl olacak. Biz de bu süreçte TEMSA olarak müşterilerimizin yanında olmaya, satış sonrası hizmet tarafında da iş ortağı olma anlayışı ile en uygun, ekonomikhızlı ve şeffaf çözümleri sunmaya gayret gösteriyoruz.  Yapılan müşteri memnuniyeti anketleri de yeni ürün geliştirmede ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler üretmedeTEMSA’yı öne çıkarıyor.2022 yılında da yine yetkili servislerimizin değerli çalışmaları ve destekleri ile%100 müşteri memnuniyeti anlayışıyla güzel projelere ve çalışmalara imza atacağımıza gönülden inanıyorum.”

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.