ZF Aftermarket yeni servis konsepti ZF pro[Tech] Ağı Genişliyor « Güle Güle Gazetesi

18 Ekim 2024 - 11:19

ZF Aftermarket yeni servis konsepti ZF pro[Tech] Ağı Genişliyor

ZF Aftermarket yeni servis konsepti ZF pro[Tech] Ağı Genişliyor
Son Güncelleme :

13 Haziran 2024 - 7:50

579 views
  • Dünyanın önde gelen otomotiv yedek parça üreticilerinden ZF, binek araç servis ve atölyelerine yönelik oluşturduğu yeni nesil servis konsepti ZF pro[Tech]’in Türkiye ağı genişliyor.
  • Geçtiğimiz yıl devreye alınan bu servis ağı ile bağımsız servis ve atölyelere, ZF’nin yüksek kalite standardı ve bilgi birikimine sahip olma fırsatı sunuluyor. Bu ağa katılanlar; premium araçlar da dahil 15 binden fazla araca ait özel bilgilere, üreticiler tarafından yayınlanan güncel servis ve değişim talimatlarına, eğitim videoları ve teknik ipuçlarına kolaylıkla erişebiliyorlar. Böylelikle atölyelerin üreticilerin yetkili servisleriyle aynı bilgi seviyesine sahip olması da sağlanmış oluyor.

ZF Aftermarket Türkiye Genel Müdürü Selim Aydınlıoğlu, pazardaki gelişmeler doğrultusunda hizmete sundukları yeni servis konseptiyle bağımsız servis ve atölyeleri daha iyi bir seviyeye ulaştırmak istediklerini dile getirerek “ZF pro[Tech] ile atölyelere, satış sonrası Bağımsız Yenileme Pazarına yönelik olarak kendi tecrübe ve bilgi birikimimizi aktarmayı amaçlıyoruz. Sahip olduğumuz bu yüksek bilgi standardı ile atölyeler bir yetkili servis kadar iyi bir donanım ve yönetme olanağına ulaşabiliyorlar. Bunun yanında zengin ZF parça montaj kataloglarına erişme olanağına da kavuşuyorlar. Bu konuda birlikte çalıştığımız noktalara Türkiye’deki uzman ekimizde teknik destek de veriyoruz.” dedi. Aydınlıoğlu sözlerini “2023 yılının son çeyreğinde hayata geçirdiğimiz servis ağı kanalımızla bugüne kadar yaklaşık 85 bağımsız servis ve atölyeyi [pro]Tech ailemize kattık. Pro[Tech] servis ağı her geçen gün genişliyor ve kısa zaman içerisinde çok büyük bir ağa ulaşacağız. Bu konu ile ilgili çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. ZF pro[Tech] servis ağı projesinde özel bir ekibimiz bu çalışmaları şekillendirip yönlendiriyor” şeklinde tamamladı.

ZF pro[Tech] üyesi bağımsız servis ve atölyeler için bir özel bir sadakat programını da devreye alındı. Bu program kapsamında üyelere ilk ödülleri teslim edildi. Sadakat programının ikincisi de Mayıs ayı itibariyle başlatıldı..

ZF pro[Tech], TRW, SACHS ve LEMFÖRDER dahil olmak üzere tüm ZF Aftermarket marka portföyündeki ürünlere ait kapsamlı, net ve doğru kılavuzlara ulaşım sağlıyor. Resimli ve adım adım montaj talimatları ile tüm parçaların sorunsuz bir şekilde takılmasını ve çıkarılmasını garanti ediyor. ZF pro[Tech] servis ağına katılmak isteyenler başvurularını ZF Aftermarket web sitesi üzerinden yapabiliyor.

ZF Hakkında

ZF, binek araçlar, ticari araçlar ve endüstriyel teknoloji için gelişmiş mobilite ürünleri ve sistemleri tedarik eden küresel bir teknoloji şirketidir. Kapsamlı ürün yelpazesi öncelikle ulaşım ve mobilite alanlarında araç üreticilerine, mobilite sağlayıcılarına ve yeni başlayan şirketlere yöneliktir. ZF çok çeşitli araç tiplerini elektrikle çalıştırıyor. Şirket, ürünleriyle emisyonların azaltılmasına, iklimin korunmasına ve güvenli mobilitenin artırılmasına katkıda bulunuyor. ZF, otomotiv sektörünün yanı sıra – binek ve ticari araçlar – inşaat ve tarım makineleri, rüzgar enerjisi, deniz tahriki, raylı sistemler ve test sistemleri gibi pazar segmentlerine de hizmet vermektedir.

Dünya çapında yaklaşık 169.000 çalışanıyla ZF, 2023 mali yılında 46,6 milyar Euro’luk satış gerçekleştirdiğini bildirdi. Şirketin 31 ülkede 162 üretim tesisi bulunmaktadır.

ZF’nin lider Aftermarket ve filo çözümleri portföyü; LEMFÖRDER, SACHS, TRW ve WABCO gibi güçlü markalar üzerine inşa edilmiştir. Geniş ürün ve hizmet yelpazesi, dijital mobilite yönetimi için gelişmiş bağlantı çözümleri ve küresel bir hizmet ağı, tüm araç türlerinin yaşam döngüleri boyunca performans ve verimliliğini destekler ve geliştirir. Şirketin Aftermarket Birimi, Yeni Nesil Aftermarket Pazarı için öncü ve dünya çapında filo ve satış sonrası müşterileri için tercih edilen bir çözüm ortağıdır.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.